Bij Advocatenkantoor Zwinkels ben ik de enige advocaat. Mijn medewerksters, Margret en Jennifer, werken hier al heel lang en zijn goed ingevoerd in de zaken die op ons kantoor spelen. Zij kunnen voor u
- telefonisch nagaan of uw vraag bij ons kantoor thuis hoort;
- en u, als het antwoord “nee” is, verwijzen naar een andere advocaat die dat specialisme wél in huis heeft;
- uitleggen wat onze specialisatie, ruimtelijk bestuursrecht, nu precies inhoudt en nagaan of uw vraag daarbinnen past;
- aangeven op welke manier wij werken en hoe de opdrachtverlening verloopt;
- een afspraak maken voor een telefonisch adviesgesprek of een bespreking;
- voor u stukken opvragen bij het kadaster, bijvoorbeeld over eigendomsverhoudingen, of bij de Kamer van Koophandel;
- uw vraag over een factuur beantwoorden;
- een afspraak maken voor een kort adviesgesprek;
- een kort advies gesprek goed voorbereiden door u tevoren telefonisch inhoudelijke vragen te stellen over uw zaak;
- met de juiste informatie op zoek gaan naar de nodige informatie ter voorbereiding van het kort adviesgesprek, bijvoorbeeld over het bestemmingsplan;
- u bij een afspraak verwelkomen en een kopje koffie inschenken;
- u op de hoogte stellen van nieuwe ontwikkelingen in uw zaak;
- de website bijhouden en de publicatie van blogs verzorgen;
- een afspraak voor een bespreking tussen verschillende partijen tot stand brengen;
- termijnen voor beroepen en procedures noteren en bewaken;
- u bellen als zaken anders lopen dan afgesproken, bijvoorbeeld om een bespreking te verzetten;
- na afronding van een zaak in een telefoongesprek met u nagaan of uw zaak naar genoegen is behandeld en of u wellicht nog suggesties voor verbetering hebt en
- alle andere voorkomende zaken waarmee zij u van dienst kunnen zijn.
Belt u hen gerust met een vraag: zij kunnen u vaak van dienst zijn.